Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000
artikelen!).
Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd.
U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje),
via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.
Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins
incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief
verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.
Resultaten
Energiebesparing steeds belangrijker
De energieprestatie van een gebouw of woning wordt steeds belangrijker in de bouwsector. Ons special interest magazine Energy Performance Magazine [EPM] speelt daarop in. Het blad verschijnt volgend jaar vier keer.
Hoofdredacteur Karwei Management
Geert Hilferink (38) is sinds begin dit jaar hoofdredacteur van Karwei Management. Na twee jaar als eindredacteur voor het vakmagazine voor de doe-het-zelfbranche gewerkt te hebben, heeft Hilferink de 'hamer' overgenomen van Peter Besselink, die ad-interim als hoofdredacteur de redactie aanstuurde. Naast zijn werk als hoofdredacteur van Karwei Management is Geert Hilferink algemeen eindredacteur van Qumedia.
Digitale gidsen
Bent u op zoek naar een fabrikant, een merk of een product? Op de website van onze uitgaven kunt u deze gegevens snel en eenvoudig opzoeken. Bent u fabrikant, importeur, groothandel of leverancier? Dan kunt u uw eigen gegevens zelf toevoegen of wijzigen. Staat u er nog niet in onze database, neem dan contact op met één van onze accountmanagers. Staat u er al wel op, vraag dan een gebruiksnaam plus wachtwoord aan om deze gegevens te kunnen updaten.
Redacteur Onderzoek & Research
Derk-Jan Rouwenhorst (35) is in het voorjaar van 2008 -na een korte periode buiten Qumedia- weer terug op het vertrouwde nest. Als onderzoeks- en researchredacteur richt Rouwenhorst zich op de eigen onderzoeken die Qudata -het eigen onderzoeksbureau van Qumedia- uitvoert. Daarnaast houdt hij zich bezig met de internetsite van Qumedia en de nieuwe digitale magazines die binnenkort op de markt komen.
Branche in beeld
Qumedia maakt van tal van activiteiten video-opnamen, die u vervolgens op onze site www.qumedia.tv kunt bekijken. Zo schetst onze bedrijfsfilm een beeldend overzicht van onze activiteiten, maar kunt u ook verschillende kookreportages zien, die we voor onze consumentenuitgave Keuken Studio maken. Tevens zijn beeldverslagen te zien van evenementen die Qumedia organiseert, zoals de Zonvakker van het Jaar, het KIM Keuken Event en de jaarlijkse uitreiking van de Marketing Awards. Op www.qumedia.tv vindt u al onze videofilms.
Digizines
Behalve de vakbladen herbergt de site van Qumedia tevens enkele digitale magazines, Digizines. Woon Retail Magazine biedt informatie over de totale woonretail in Nederland met actueel nieuws, reportages en achtergronden. Daarnaast zijn er ook thema- of productgerelateerde digizines; Bouwmaterialen & Benodigdheden, Buitenleven, Decoratie, Verf & Behang, Gereedschap, Hout en Keukenapparatuur. Deze uitgaven geven per thema of productgroep een snel en handig overzicht van de laatste ontwikkelingen. Informatie op maat voor de échte vakman.
Beursreis naar Woonbeurs Milaan
Qumedia houdt het komend jaar weer diverse beursreizen in samenwerking met Galatours. Nieuw is de meerdaagse vliegreis in april 2009 naar de Woonbeurs in Milaan. Ondanks dat er volgend jaar geen Eurocuccina is (de internationale keukenbeurs is pas weer in 2010) is een bezoek aan de Salone del Mobile absoluut het bezoeken waard. Want naast de meubels in het beursgebouw is er bij de exposities in de binnenstad van Milaan ruim aandacht voor keukens en badkamers. Verder is er in oktober traditiegetrouw een ééndaagse vliegreis naar de Cersaie in Bologna.
Bijsluiter geeft extra aandacht
Wilt u nog meer aandacht voor uw advertentie, overweeg dan eens een bijsluiter bij een van onze bladen. Uit onderzoek blijkt dat bijsluiters nog net even iets meer attentiewaarde bieden. Zeker als u ervoor kiest om deze mee te sturen met één van onze bladen. Daarmee koppelt u de kracht van uw eigen boodschap aan onze sterke lezersbinding en daarmee is het effect van uw boodschap groter dan wanneer uw folder alleen op de mat zou vallen. Wilt u meer weten over de combinatiemogelijkheden van uw en onze kracht, belt u dan gerust met een van onze accountmanagers op telefoonnummer (0575) 51 55 15.<br>
Personeelsadvertentie via vakblad succesvol
Door de krapte op de arbeidsmarkt is het steeds moeilijker om goed en gekwalificeerd personeel te krijgen. Dat merken ook onze klanten. In de meeste gevallen gaat het daarbij om A-merken uit de wonenbranche. Door een personeelsadvertentie in uw vakblad -en op onze vacaturebank op www.qumedia.nl- te plaatsen, richt u zich rechtstreeks tot uw doelgroep en dat maakt de weg naar goed en gekwalificeerd personeel eenvoudiger. Het laatste jaar staan er steeds vaker personeelsadvertenties in onze bladen. Ontdek ook de kracht van een goedgelezen vakblad in combinatie met de bijbehorende website!
Adverteren op formuleposter
De vier vakbladen van Qumedia geven ieder jaar een formuleposter uit. Deze zal worden meegezonden met het decembernummer met daarop de kalender van 2009. Erg handig om op kantoor op te hangen. In een oogopslag heeft u alle belangrijke adressen in de branche op een rij inclusief de kalender voor het komend jaar. Voor adverteerders een unieke kans om zich te presenteren.
Vorige |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Volgende
Gevonden in onze andere uitgaven
|
1 |