Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Klanten oriënteren zich steeds minder vaak via zoekmachines
Stijgende populariteit internet niet van invloed op de winkelverkoop<br>
Consumenten krijgen steeds meer vertrouwen in het aanschaffen van producten via internet. Uit onderzoek blijkt dat het aantal online shoppers in 2007 wederom is toegenomen, maar dat de stijgende populariteit van internet geen invloed heeft op de winkelverkoop. Daarbij valt vooral op dat websites van winkels populairder worden onder de consumenten en de stijging van het gemiddelde uitgegeven bedrag verdubbelde ten opzichte van 2006.
Lees verder ...
 
Klanten oriënteren zich steeds minder vaak via zoekmachines
Stijgende populariteit internet niet van invloed op de winkelverkoop<br>
Consumenten krijgen steeds meer vertrouwen in het aanschaffen van producten via internet. Uit onderzoek blijkt dat het aantal online shoppers in 2007 wederom is toegenomen, maar dat de stijgende populariteit van internet geen invloed heeft op de winkelverkoop. Daarbij valt vooral op dat websites van winkels populairder worden onder de consumenten en de stijging van het gemiddelde uitgegeven bedrag verdubbelde ten opzichte van 2006.
Lees verder ...
 
Klanten oriënteren zich steeds minder vaak via zoekmachines
Stijgende populariteit internet niet van invloed op de winkelverkoop<br>
Consumenten krijgen steeds meer vertrouwen in het aanschaffen van producten via internet. Uit onderzoek blijkt dat het aantal online shoppers in 2007 wederom is toegenomen, maar dat de stijgende populariteit van internet geen invloed heeft op de winkelverkoop. Daarbij valt vooral op dat websites van winkels populairder worden onder de consumenten en de stijging van het gemiddelde uitgegeven bedrag verdubbelde ten opzichte van 2006.
Lees verder ...
 
Winkel moet wel webshop openen
Het hele assortiment moet op internet. De combinatie van gewone winkel en webshop is onontbeerlijk geworden, stelt de Raad Nederlandse Detailhandel (RND). Winkels die nog geen of geen deugdelijke digi...
Lees verder ...
 
Klanten oriënteren zich steeds minder vaak via zoekmachines
Stijgende populariteit internet niet van invloed op de winkelverkoop<br>
Consumenten krijgen steeds meer vertrouwen in het aanschaffen van producten via internet. Uit onderzoek blijkt dat het aantal online shoppers in 2007 wederom is toegenomen, maar dat de stijgende populariteit van internet geen invloed heeft op de winkelverkoop. Daarbij valt vooral op dat websites van winkels populairder worden onder de consumenten en de stijging van het gemiddelde uitgegeven bedrag verdubbelde ten opzichte van 2006.
Lees verder ...
 
Website biedt talloze marketingmogelijkheden
Direct communiceren met uw doelgroep
Qumedia beschikt naast haar arsenaal aan bladen ook over een zeer innovatieve website. Per maand bezoeken duizenden mensen www.qumedia.nl. Hier kunnen de lezers op hun gemak alle artikelen nog eens doorlezen en gegevens uit de branche opzoeken. De komende tijd informeert de redactie u in een serie over de site en wat deze kan betekenen voor u. In deel 5: communiceren met de markt.
Lees verder ...
 
20-20 neemt Planit Fusion over
'De overname van onze grootste wereldwijde concurrent.' Zo noemt 20-20 Technologies de overname van de Planit Fusion-activiteiten van Planit Holdings Limited. 20-20 Technologies is wereldleider in 3D interieurontwerp en meubelproductiesoftware.
Lees verder ...
 
Prijsuitreiking iPod-actie van 20-20
Bij de consumentenuitgave Keuken Studio, die mede worden verspreid via de keukenvakzaken, heeft de lezer een CD-ROM kunnen aantreffen met daarin onder andere informatie over de 20-20 Virtual Showroom.
Lees verder ...
 
20-20 Technologies heeft haar Europese activiteiten, die voorheen waren onderverdeeld over Noord, Centraal en Oost en Zuid Europa, onder één leiding gebracht. Jörg Witthus zal vanuit Osnabrück (D)...
Lees verder ...
 
Samenwerking ProPlanet en Simar
'Jarenlang concurrenten, maar vanaf nu bundelen ProPlanet en Simar automatisering hun krachten', zo werd afgelopen maand meegedeeld.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende