Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
   Kostenstijging
Op de website van Qumedia vragen we maandelijks naar uw mening over een op dat moment actueel onderwerp. Nou speelt er momenteel natuurlijk van alles. Toenemende inflatie, de oorlog in Oekraïne, het ...
Lees verder ...
 
 
   Colour Xperience by Dekker Zevenhuizen
Een trend die tijdens Küchenmeile duidelijk naar voren kwam, zijn de werkbladen van marmer en/of met andere grove patronen. Het staat prachtig in de keuken, maar een keuze maken voor een werkblad op ...
Lees verder ...
 
 
KEUKEN- & INTERIEUR MAGAZINE JANUARI:
Trends & Noviteiten 2023
Op 27 januari verschijnt de januari-editie van vakblad (KIM•) <b>Keuken- & Interieur Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Trends & Noviteiten 2023</b>.
Lees verder ...
 
   Keuken-ondernemer Monique Portegijs:
“Met name de klant is veranderd”
KIM blaast dit jaar 40 kaarsjes uit. Natuurlijk zijn we niet de enige met zoveel jaren ervaring in de branche. Daarom brengen we in ons jubileumjaar voor elke editie een bezoek aan een mede-jubilaris, om met hem of haar een blik terug in de tijd te werpen. In deze aflevering: Monique Portegijs van Portegijs Keukens, de keukenwinkel in Westerland, die in mei van dit jaar haar 40-jarig jubileum vierde. In 1982 waren het de ouders van Monique, Ab en Nel Portegijs, die met de keukenwinkel begonnen.
Lees verder ...
 
 
   10 Vragen aan…
Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de keukens zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Claudia van der Ham (53) van Probewa Keukengroep.
Lees verder ...
 
 
   Column Olga
Faalkosten en ontevreden klanten
“Nou Olga, we hebben eindelijk onze nieuwe keuken hoor, kom je even kijken,” vraagt onze overbuurvrouw. Ik zie een keuken die nog niet helemaal af is: de oven is er nog niet, er ontbreken een pass...
Lees verder ...
 
 
   Keukenretailers vergeleken 3:
Hoe maken keukenkopers de juiste keuze?
In de derde aflevering van de serie waarin retailers onderling worden vergeleken, kijken we naar de customer journey van de keukenkopers. Qudata - die deze consumentenonderzoeken heeft uitgevoerd - kent daarvoor een aantal fases die in deze analyse onder de loep worden genomen. Tussen de grootste keukenketens blijken er ook verschillen te bestaan in de manier waarop de de consument zijn informatie zoekt.
Lees verder ...
 
 
   Keuken- en sanitairondernemer Rense Postma:
“De samenwerking met MHK maakt het ondernemen een stuk makkelijker”
In de vijf jaar dat Rense Postma nu keuken- en sanitairondernemer is, was er altijd wel wat te vernieuwen, te verschuiven of te verfraaien in zijn riante showroom in het Friese Dokkum. Heel bewust koos hij ervoor, toen hij de stap maakte voor zichzelf te beginnen, zich aan te sluiten bij MHK; Keukenexpert voor de keukens en Bad&Body voor de sanitairafdeling. “Onderdeel van mooie formules waarbij de eigen identiteit van mij als ondernemer richting de consument voorop staat. Gericht op consumenten die nog echt komen voor deskundig, eerlijk, op maat gesneden advies. Met persoonlijke aandacht.” Wij zochten de gedreven ondernemer op in het hoge Noorden van ons land voor een gesprek over ondernemen, de turbulente jaren die hij achter de rug heeft en zijn liefde voor de sanitair- en keukenbranche.
Lees verder ...
 
 
   Hello Kitchen nu ook franchiseformule
Leroy en Sanne Steehouder zijn sinds mei van dit jaar de eerste Hello Kitchen franchisenemers. De formule, onderdeel van DMG, telt momenteel acht winkels en biedt vanaf nu ook de mogelijkheid aan met ...
Lees verder ...
 
 
   Küchenmeile 2022 biedt ‘veilige keuzes’
Noviteiten spelen in op een krapper wordende markt
De corona-periode, met consumenten die massaal investeerden in hun woning -en dus ook in hun keuken- ligt achter ons, zo was de verwachting tijdens de Küchenmeile 2022. Diverse producenten spelen alvast in op verwachte trend-veranderingen en mogelijke aanvullingen voor de retail in een krapper wordende markt. “Consumenten maken ‘veilige’ keuzes en retailers breiden hun assortiment uit.”
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende