Update coronacrisis Schlappi: “Gezond en ontzettend druk” Hoe vergaat het de ondernemers in onze branche in deze coronatijd? Wij vroegen het dit keer aan Dennis Schoormans van Schlappi Markiezen. Gelukkig klinken er positieve geluiden vanuit Tilburg. “Ik kan je melden dat wij ontzettend druk zijn. Gelukkig zijn we allemaal gezond en heb ik niemand ziek thuis zitten.” Lees verder ... |
Betalux: nieuwe huisstijl en ontmoetingsplaats
Op de komende editie van vakbeurs Polyclose is Betalux Markiezen Industrie uit Bolsward opnieuw met een eigen stand aanwezig. In een compleet nieuwe huisstijl bovendien. Met meer wit en een frissere uitstraling. ‘We gaan op Polyclose graag in gesprek met bestaande én nieuwe klanten!’ Lees verder ... |
Schlappi markies met Soltis doek Na een intensieve testperiode met Serge Ferrari om de Soltis Lounge 96 en de Soltis 96 doeken te testen op Schlappi markiezen, is onlangs door Schlappi de eerste opdracht uitgeleverd met Soltis 96 doe... Lees verder ... |
Schlappi markiezen met led-licht Schlappi markiezen heeft in eigen huis een innovatie ontwikkeld, waarbij aan de binnenzijde van de markies dimbare (I.O.) LED-verlichting wordt ingebouwd in het markiesprofiel zelf. Deze verlichting b... Lees verder ... |
Betalux markiezen met kunststofkap Betalux levert markiezen en baldakijnen in talrijke modellen en vormen. Innovatie van de markiezenfabrikant uit het Noorden van ons land is de kunststof kap die niet van een houten onderscheiden kan w... Lees verder ... |
Michel Wierda, markiezenfabrikant Betalux:
“Betalux hoeft zich niet meer te bewijzen” Op de komende editie van vakbeurs Polyclose is Betalux, de markiezenfabrikant uit het Noorden van ons land, wederom met een eigen stand aanwezig. In een compleet nieuwe huisstijl, met meer wit en een wat frissere uitstraling. Lees verder ... |
Nieuwe pand Markiezen Nederland Ondernemers met de voeten op de werkvloer Het nieuwe zwarte bord met logo moet nog opgehangen worden aan de gevel, maar los daarvan is Markiezen Nederland inmiddels helemaal gesetteld op de nieuwe locatie in Culemborg. Wie het bedrijventerrein oprijdt kan de markiezenfabrikant zelfs zonder de naam aan de gevel eigenlijk niet missen. De redactie van Zonvakmagazine nam een kijkje in het fraaie nieuwe pand en werd daar rondgeleid door directeur/eigenaar Johan Hol. Lees verder ... |
Dennis Schoormans' 1e jaar “Schlappi heeft nog zoveel potentie in zich” Voor Dennis Schoormans en zijn vrouw Charlotte was 2018 het eerste jaar als zelfstandig ondernemers. De overname van Schlappi Markiezen van Peter en Ans noemt hij "een droom die uitkwam". Samen met Dennis kijken we terug op zijn eerste jaar als ondernemer. "We groeien hard. Dat was ook wel het plan, maar dan moet het natuurlijk ook nog gebeuren in de praktijk." <br> Lees verder ... |
Volop kansen in 2019 Niets is te gek voor Markiezen Nederland Voor Markiezen Nederland was 2018 een uitstekend jaar. Het jaar bovendien waarin het bedrijf uit Geldermalsen ervoor heeft gekozen zich volledig toe te leggen op markiezen. "We zijn begin vorig jaar helemaal gestopt met de verkoop van zonwering en doen nog enkel de productie van markiezen. Evengoed hebben we in 2018 50% geplust." Lees verder ... |