Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
Categorie
 

 
 
Gevonden op QuZine 
 
   De attentiewaarde van de markies
Stijlvol, functioneel en van alle tijden
In een special over markiezen, mag de Brabantse markiezenbouwer Schlappi natuurlijk niet ontbreken. Als iemand overtuigd is van de vele voordelen van de markies, dan is het wel Dennis Schoormans, die sinds 2018 eigenaar is van de markiezenfabriek in Tilburg en sinds die tijd, in samenwerking met dealers, vele fraaie markiezenprojecten heeft gerealiseerd. “Dat Schlappi een sterke naam was, dat wist ik al toen ik het bedrijf overnam zes jaar geleden, maar dat ‘ie zó sterk is, dat had zelfs ik onderschat.”
Lees verder ...
 
 
   Michel Wierda, Betalux
Markiezen produceren in een duurzame omgeving
“Na de Betalux markies een stuk duurzamer te hebben gemaakt door alleen gebruik te maken van FVC hout, watergedragen lakken en een omkasting te hebben ontwikkeld van kunststof, werd het nu tijd om de productieomgeving te verduurzamen”, aldus Michel Wierda van Betalux uit Bolsward.
Lees verder ...
 
 
ZONVAK MAGAZINE SEPTEMBER:
Markiezen + Overkappingen
Op 14 september verschijnt de september-editie van vakblad (ZVM•) <b>Zonvak Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Markiezen + Overkappingen</b>.
Lees verder ...
 
   Ambiance Van der Wal
“Markies is functioneel en echt verfraaiing”
Dat markiezen nog altijd een gewild product zijn, blijkt al uit het feit dat het niet gemakkelijk was om Martijn de Wild -medewerker Sales en Marketing- te pakken te krijgen. Uiteindelijk en via een creatieve omweg lukt het gelukkig dan tóch om hem te horen vertellen over ‘zijn’ markiezen. Overlopend van enthousiasme en passie bovendien.
Lees verder ...
 
 
   Johan Hol, Markiezen Nederland:
“Een markies is onderdeel van je communicatie”
De traditionele gestreepte markies als standaard heeft z’n langste tijd wel gehad, meent Johan Hol, directeur en (mede)eigenaar van Markiezen Nederland. “We zien steeds meer variatie en nieuwe, eigentijdse kleuren in de markiezenbranche. Hetzelfde geldt voor de materialen. Waar het nog niet zo lang geleden 80 procent hout en 20 procent aluminium was, is dat nu andersom.”
Lees verder ...
 
 
   Het verhaal van Schlappi:
“Een markies is alles behalve standaard”
“Een markies biedt veel meer mogelijkheden dan waar de klant in eerste instantie aan denkt. Natuurlijk, het is het oudste type zonwering, maar dat wil niet zeggen dat de tijd heeft stilgestaan. Er is een ruime keuze in formaten, doeken en frames. Dat kun je niet uitleggen, dat moet je vooral laten zien.”
Lees verder ...
 
 
   10 Vragen aan…
Hoe goed kent u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de zonwering zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Dennis Schoormans van Schlappi Markiezen.
Lees verder ...
 
 
ZONVAK MAGAZINE JUNI:
Markiezen en Overkappingen, Vooruitblik Polyclose
Op 16 juni verschijnt de juni-editie van vakblad (ZVM•) <b>Zonvak Magazine</b>. In deze uitgave het thema <b>Markiezen en Overkappingen, Vooruitblik Polyclose</b>.
Lees verder ...
 
   Inspireren door innovatie
“Schlappi Markiezen is de autoriteit voor maatwerk markiezen. Al bijna 40 jaar staan we voor gepassioneerd vakmanschap en bieden we het hoogste afwerkniveau en de meest kwalitatieve markies die je kun...
Lees verder ...
 
 
   Markiezen Nederland breidt verder uit
“Uiteraard was het een druk en bewogen jaar met vele uitdagingen”, blikt Johan Hol van Markiezen Nederland terug op het afgelopen jaar. Ondanks de soms moeizame toelevering van materialen en flinke inkoopprijs verhogingen tussentijds, is het Markiezen Nederland gelukt zijn dealers een rustig jaar te geven qua inkoop.
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende
Deze pagina printen