Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
   M-Screen Ultimetadoek Luxaflex
Luxaflex introduceert het nieuwe innovatieve M-Screen Ultimeta® doek. Deze raambekleding neemt externe factoren zoals lichtschittering op een laptopscherm of wisselende temperaturen weg door de gemet...
Lees verder ...
 
 
   BéCé geeft verticale jaloezie comeback
BéCe introduceert een nieuwe collectie verticale jaloeziën. Terug van weggeweest, in in meer dan 100 kleuren, waaronder de laatste trendkleuren zoals koningsblauw en diepgroen en in luxe stoffen met...
Lees verder ...
 
 
   Zonnelux’ nieuwe collectie op InCoDa
Zonnelux is weer present op InCoDa in september en laat daar haar nieuwe collectie vouwgordijnen en de twin pull voor rolgordijnen zien Daarnaast geeft Zonnelux een preview van de nieuwe houtcollectie...
Lees verder ...
 
 
   Interieur Collectie Dagen staan voor de deur
De jubileumeditie van Interieur Collectie Dagen in de Evenementenhallen in Gorinchem staan weer voor de deur. Op 15, 16 en 17 september opent de beurs zijn deuren. Met meer dan 200 merken die zich tijdens deze tiende editie presenteren. Het aanbod is heel divers, met een verdeling in de segmenten vloeren, raamdecoratie, wandbekleding en interieurstoffen. Tijdens het 10-jarig jubileum van Interieur Collectie Dagen zijn de nieuwste collecties van merken als Luxaflex, Sunway, Eijffinger, Erfal, Kobe Interior Design, T&G Wood, Floer, Masureel, Koninklijke Peitsman, Interfloor en PPC te ontdekken.
Lees verder ...
 
 
   Decorette werkt samen met Flinders
Per 1 juli zijn Decorette en Flinders uit Zaandam een samenwerking aangegaan, met de intentie om gezamenlijk consumenten te voorzien van een interieur op maat. Flinders is een grote speler op het gebied van design meubilair en met name sterk online georiënteerd.
Lees verder ...
 
 
   Coulisse steunt Trashpackers
Coulisse verbindt zijn in 2018 geïntroduceerde, 100% gerecyclede rolgordijnstof Eco Essence aan Trashpackers. Dit jonge platform draagt bij aan een schonere wereld door backpackers te activeren om wereldwijd afval op te ruimen en scholing te geven aan lokale gemeenschappen.
Lees verder ...
 
 
   Erfals nieuwe geplooide allrounders
Erfal komt met een nieuwe catalogus voor plissés, de geplooide allrounders, met een uitgebreide stoffencollectie en technische ontwikkelingen. Verkrijgbaar in meer dan 330 stoffen en vooral afgestemd...
Lees verder ...
 
 
   Honingraatplissés van erfal
Het stoffenassortiment van erfal is dit voorjaar uitgebreid met een nieuwe collectie honingraatplissés. In de nieuwe honingraatplissé-catalogus staan ongeveer 200 stoffen. Met behulp van acht kleure...
Lees verder ...
 
 
   Jack en Mark van Vitrona zonwering & terrasoverkappingen
“Vitrona wil zonweringsbranche naar hoger niveau brengen”
Wie wordt in 2019 Zonvakker van het Jaar? Het duurt nog even voor we dat bekendmaken, tijdens de Romazo Branchedag op 4 november. Tot die tijd maken we in elke uitgave van Zonvakmagazine uitgebreid kennis met de ondernemers die tot de top tien genomineerden behoren. In deze editie: Jack en Mark van der Voort van Vitrona zonwering & terrasoverkappingen in Naaldwijk en Berkel Rodenrijs.
Lees verder ...
 
 
   Kees Commijs en Jaap-Jene Langevoord van Luxaflex Nederland:
“Voor de ondernemer is een gezond rendement het belangrijkste”
Voor het eerst kiest Luxaflex dit jaar voor twee grote introductiemomenten voor indoor en 1 moment (in november) voor outdoor. Niet omdat er de rest van het jaar niets te melden is, integendeel: “We willen grotere en betere introducties en zo optimaal omgaan met de tijd van onze dealers. Daarom is het een bewuste keuze om slechts twee keer per jaar onze noviteiten te presenteren.”
Lees verder ...
 
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende