Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
   Opening X²O Badkamers in Utrecht
X²O Badkamers heeft vanaf 15 juni haar nieuwe showroom open op Woonboulevard Utrecht. Voor de retailformule X²O is het de 28e showroom in de Benelux en de zevende in Nederland. Met deze opening word...
Lees verder ...
 
 
   Jongere gaat naar Ikea
Oudere consument kiest voor A-merken
Het A-merk heeft bij de badkamerconsumenten een sterkere identiteit dan de eigen merken, zo toonden we in vorige onderzoek al eens aan. Daarbij zijn er echter grote verschillen, wanneer we kijken naar de diverse leeftijdsgroepen van de respondenten in het jaarlijkse Qudata onderzoek. Terwijl 40-plus consumenten naar A-merken kijken, gaan jongeren juist meer naar Ikea.
Lees verder ...
 
 
   Ervaringen van badkamerretailers
Branche went aan 1,5 meter samenleving
De corona crisis gaat duidelijk niet aan onze badkamerbranche voorbij. Winkels werden gesloten en gingen voorzichtig weer open, maar dan wel binnen de regels van de ander-halve-meter-samenleving. Hoe hebben retailers dat aangepakt? We vroegen het aan een drietal ondernemers. En hoe gaat het in fabrikantenshowrooms?
Lees verder ...
 
 
   Retail kiest voor risicospreiding
Badkamermarkt omarmt ‘Made in Holland’
Fabrieken in diverse landen hebben in de afgelopen maanden gedurende enige tijd hun productie stop gezet of verminderd. Daardoor ontstond bij Nederlandse retailers onzekerheid over leveringstijden. Het ligt voor de hand dat daardoor de behoefte aan risicospreiding en met name de keuze voor een (extra) Nederlandse producent toenemen. ‘Made in Holland’ als reddingsboei voor de woonretail.
Lees verder ...
 
 
   Opening nieuw pand Seggers Badkamers
Eind mei kon Seggers Badkamers haar nieuwe pand aan de Vriezerweg in Tynaarlo openen. In september 2019 zijn we gestart met de verbouw, zo laten Johan en Janet Seggers weten. Er ontstond een mogelijkh...
Lees verder ...
 
 
   Geen branche-avond, wel Küchenmeile bezoek MHK
De traditionele MHK branche-avond tijdens de Küchenmeile, in het MHK Forum in Enger (D), zal dit jaar niet plaatsvinden. Voor het eerst in 20 jaar blijft het MHK Forum in die periode gesloten. Direct...
Lees verder ...
 
 
   Badkamerretail krijgt oog voor ‘Made in Holland’
Fabrieken in diverse landen hebben in de afgelopen maanden gedurende enige tijd hun productie stop gezet of verminderd. Daardoor ontstond bij Nederlandse retailers onzekerheid over leveringstijden. He...
Lees verder ...
 
 
   Kant-en-klaar maatwerk van Ostermann
Ostermann Ostermann confectioneert talrijke elementen kant-en-klaar op maat, zoals meubelfronten en stolwanden, aluminium kaderdeuren voor keuken of badmeubel. “Een mooie order van een vaste of pote...
Lees verder ...
 
 
   Omzet Der Kreis nam met 3,8% toe
Afgelopen jaar, in haar 40-jarig jubileumjaar, zag Der Kreis haar totale omzet toenemen van 3,683 miljard euro in 2018 tot 3,822 miljard euro in 2019. Dit betekende een stijging van 3,8 procent. Het a...
Lees verder ...
 
 
   Riho showroom op donderdagen geopend
Vanaf donderdag 28 mei is men weer welkom in de Nederlandse showroom van Rihoaan de Hermesstraat 10 in Tilburg. “Om alles zo veilig en goed mogelijk te laten verlopen kan men alleen terecht op donde...
Lees verder ...
 
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende