Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden op QuZine 
 
Rapport Merkbekendheid hecht-, vul- en voegmiddelen
De merkbekendheid en het imago van A-merken op het gebied van hecht-, vul- en voegmiddelen zijn de afgelopen maanden door Qudata Markt- & Trendanalyses onderzocht. De resultaten van het onderzoek zijn...
Lees verder ...
 
Naamsbekendheid hecht-, vul- en voegmiddelen
'Goede communicatie bij het schap essentieel"
Waarom kiest een eindklant voor een specifiek merk hecht-, vul- of voegmiddel? Uit onderzoek van researchbureau Qudata Markt- & Trendanalyses blijken aspecten als kwaliteit en betrouwbaarheid nog altijd veruit bepalend. Maar ook maakt de gemiddelde consument pas bij het schap zijn keuze, zo blijkt. Wat doen de A-merken om die consument dan hun product te laten kiezen? Karwei Management vroeg het Bison, Knauf en Beamix.
Lees verder ...
 
Multifunctioneel kleurmorteldisplay
Remix heeft in samenwerking met Vika Winkelinrichtingen voor de showrooms van de Remix en Sakrete dealers, een geheel nieuw multifunctioneel kleurmorteldisplay ontwikkeld. Dit display toont niet allee...
Lees verder ...
 
Zelfreinigende voegmortel
PCI heeft een eenvoudig te reinigen voegmortel voor bijvoorbeeld de badkamer of keuken ontwikkeld, de PCI Geofug. Bijzonder aan dit product is het gepatenteerde ‘Peciclean-effect’. Dat betekent d...
Lees verder ...
 
Würth Groep realiseert een stevige groei
De Würth Groep realiseerde in het jaar 2010 een concernomzet van 8,6 miljard euro. Daarmee is de onderneming volgens de voorlopige jaarafsluiting met 14,2 procent gegroeid.
Lees verder ...
 
Bostik introduceert Simson MultiSeal
Onder het merk Simson brengt Bostik The Adhesive Company het innovatieve product MultiSeal op de markt. Simson MultiSeal is een 1-component, universele en breed inzetbare voegkit met uitstekende hecht...
Lees verder ...
 
Bostik introduceert Simson MultiSeal
Onder het merk Simson brengt Bostik The Adhesive Company het innovatieve product MultiSeal op de markt. Simson MultiSeal is een 1-component, universele en breed inzetbare voegkit met uitstekende hecht...
Lees verder ...
 
Green Innovation by Mapei Nederland
Mapei Nederland zet Green Innovation op de kaart tijdens de eerste deelname aan de Internationale BouwBeurs 2011. Zowel Green als Innovation voert daarbij de boventoon. Green innovation is één van de belangrijkste pijlers van Mapei wereldwijd: groene producten die het milieu zo min mogelijk belasten en innovatief zijn op allerlei gebied.
Lees verder ...
 
Green Innovation by Mapei Nederland
Mapei Nederland zet Green Innovation op de kaart tijdens de eerste deelname aan de Internationale BouwBeurs 2011. Zowel Green als Innovation voert daarbij de boventoon. Green innovation is één van de belangrijkste pijlers van Mapei wereldwijd: groene producten die het milieu zo min mogelijk belasten en innovatief zijn op allerlei gebied.
Lees verder ...
 
Green Innovation by Mapei Nederland
Mapei Nederland zet Green Innovation op de kaart tijdens de eerste deelname aan de Internationale BouwBeurs 2011. Zowel Green als Innovation voert daarbij de boventoon. Green innovation is één van de belangrijkste pijlers van Mapei wereldwijd: groene producten die het milieu zo min mogelijk belasten en innovatief zijn op allerlei gebied.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Volgende