Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
Categorie
 

 
 
Resultaten 
 
   Waarom consumenten merk apparatuur kiezen
Uit recent consumentenonderzoek van Qudata Home Analytics onder ruim 1.000 kopers van keukenapparatuur blijkt dat consumenten hun merkkeuze sterk laten afhangen van het motief dat voor hen het zwaarst weegt: kwaliteit, prijs, gebruiksgemak, design of bijvoorbeeld energieverbruik. Geen enkel merk is in álle opzichten favoriet, maar verschillende merken blinken duidelijk uit op specifieke kenmerken. In de juni-uitgave van KIM• (Keuken & -Interieur Magazine) een uitgebreide analyse van dit onderzoek
Lees verder ...
 
 
   Eén op de vier apparaten gekocht bij dit kanaal
Huishoudelektrozaak houdt stevige positie in keukenmarkt
In een markt waarin consumenten steeds meer keuzes hebben in waar ze hun keukenapparatuur aanschaffen, blijft de huishoudelektrozaak een stabiele en belangrijke schakel. Uit recent consumentenonderzoek naar aankoopkanalen van keukenapparaten blijkt dat gemiddeld 25,2% van deze aankopen via een huishoud-electrozaak verloopt. Dit geldt voor uiteenlopende productgroepen – van koffiemachines tot inductiekookplaten – en laat zien dat de elektrozaak nog altijd stevig verankerd is in het aankooptraject van veel huishoudens.
Lees verder ...
 
 
| 1 |
Deze pagina printen