Toekomst van E-commerce Internetverkopen stijgen minder snel dan verwacht Thuiswinkel.org, Shopping Tomorrow en GfK hebben de afgelopen jaren gezamenlijk uitgebreid onderzoek verricht naar het online uitgavegedrag van consumenten. In dit artikel vergelijken we de cijfers van GfK voor Thuiswinkel met die van Qudata over de afgelopen jaren in specifieker onze branches. De focus van die vergelijking ligt op de ontwikkeling van consumentenbestedingen via internet. Uit deze onderzoeken blijkt, dat de prognose van de groei van deze verkopen minder hard gaan dan oorspronkelijk gedacht. Lees verder ... |
Hornbach weer titel Beste Bouwmarkt Voor de veertiende keer alweer heeft Hornbach de titel Beste Bouwmarkt van Nederland gewonnen. Ook de Webshop Award mogen zij wederom aan de prijzenkast toevoegen. Dit is de uitkomst van het jaarlijkse consumentenonderzoek ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’. Lees verder ... |
Reviews belangrijk voor klusbedrijf Online reviews worden steeds belangrijker bij de aanschaf van producten en diensten en ook de voorheen zo traditionele klusmarkt maakt een succesvolle verschuiving naar online. Recent onderzoek van SAMR in opdracht van Werkspot toont aan dat 56% van de consumenten gebruikmaakt van online reviews bij de zoektocht naar een vakman. Lees verder ... |