Time to relax & spice it up Der Kreis en Mijn Bad Dinnershow Op 16 mei organiseerde DER KREIS een exclusieve Dinnershow voor haar deelnemers, leveranciers en prospects. Zo’n 500 bezoekers vanuit heel Nederland reisden af naar studio 21 in Hilversum om dit evenement te vieren. Het was weer voor het eerst sinds de corona pandemie, die dit tot voor kort onmogelijk maakte, dat DER KREIS en Mijn BAD een groots evenement konden organiseren. Er werd dan ook goed utgepakt. Lees verder ... |
Profielen van keukenketens (8): Grando-klanten kopen duurdere keukens KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelenreeks vergelijken we steeds een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens, Keukenconcurrent, Brugman Keukens, Bruynzeel en Mandemakers Keukens onder de loep; in deze editie kijken we naar Grando. Lees verder ... |
Profielen van keukenketens (7): Klanten KeukenKampioen spelen op ‘safe’ KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelen vergelijken we een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens, Keukenconcurrent, Brugman Keukens, Bruynzeel en Mandemakers Keukens onder de loep; op deze pagina’s een analyse van een andere tak aan de DMG-boom, een andere icoon onder de keukenretailers: KeukenKampioen. Lees verder ... |
Profielen van keukenketens (5): Bruynzeel ijzersterk merk KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op basis van de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelen vergelijken we een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens, Keukenconcurrent en Brugman Keukens onder de loep; in deze editie kijken we naar één van de meeste bekende keukenmerken: Bruynzeel. Lees verder ... |
MHK Congres 2021 “Het beste jaar ooit voor onze ondernemers” Op maandag 8 november vond in Rotterdam het MHK congres plaats; een middag en avond met boeiende sprekers, zowel uit de eigen organisatie als daarbuiten, en de uitreiking van de eerste Nederlandse variant van ‘de Gouden Driehoek’ voor de mooiste keuken en badkamer van het jaar. Maar bovenal ook was er gelegenheid voor ontmoetingen en gesprekken met elkaar; collega-ondernemers en leveranciers. Lees verder ... |
Profielen van keukenketens (4): Brugman-klanten gaan voor veilig KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op basis van de jaarlijkse onderzoeken van Qudata. In deze artikelen vergelijken we een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea, Superkeukens en Keukenconcurrent onder de loep; in deze editie kijken we naar weer een DMG-formule: Brugman. Lees verder ... |
Profielen van keukenketens (3) Klant Keukenconcurrent vaker traditioneel gezin KIM• maakt in een serie analyses profielschetsen van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op basis van de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In deze artikelen vergelijken we een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Eerder namen we Ikea en Superkeukens onder de loep; in deze editie kijken we naar de DMG-formule Keukenconcurrent. Lees verder ... |
Profielen van keukenketens (2) Niet alleen Jan Modaal koopt bij Superkeukens De komende maanden gaat KIM• in een serie analyses profielschetsen maken van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op basis van de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In elk van deze artikelen vergelijken we een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Op deze manier worden de karaktereigenschappen van onze collega’s duidelijk. In deze editie: Superkeukens. Lees verder ... |
Kennismaken met keukenretailers (1) Ikea heeft echt eigen klanten De komende maanden gaat KIM• in een serie analyses profielschetsen maken van de belangrijkste keukenverkopers in ons land. Deze zijn gebaseerd op basis van de jaarlijkse onderzoeken die Qudata naar onder andere deze markt doet. In elk van deze artikelen vergelijken we een retailer met het gemiddelde van alle retailers. Op deze manier worden de karaktereigenschappen van onze collega’s duidelijk. Lees verder ... |
Trendhopper met City Store en Full Size Store Franchiseformule Trendhopper heeft afgelopen jaar twee nieuwe winkelconcepten ontwikkeld: een Full Size Store en een City Store. Het gaat daarbij om producten op gebied van wonen, werken, koken, slapen, relaxen en genieten. De Trendhopper vestigingen in Breda en Zwolle omvatten tevens een afdeling Keukens. Lees verder ... |
De Woonspecialist groeit door Met ingang van december 2023 is de Woonspecialist twee winkels rijker en sluiten Dik den Hollander interieurs in Werkendam (Noord Brabant) en Morshuis Interieurspecialisten in Losser zich aan bij de f... Lees verder ... |
Thuisin breidt uit in Noord-Brabant Per direct is Pruysen Parket in Dussen, met een grote vernieuwde showroom en een compleet aanbod voor woninginrichting, aangesloten bij de Thuisin formule. Hiermee versterkt Thuisin haar positie in de... Lees verder ... |
Samenwerking Kluswijs en DHL In Kluswijs Schoonhoven en Kluswijs Katwijk zijn twee DHL pakketautomaten geplaatst. Marco Hondeveld van Kluswijs vertelt: “De doelstelling is om in iedere Kluswijs winkel een DHL pakketautomaat te ... Lees verder ... |
Eerste compact Homed in Meerkerk Eind november opende Hubo Homed Meerkerk officieel haar deuren. Homed is in deze vestiging neergezet in de compacte vorm. Met deze stap kan dit concept in meerdere Hubo vestigingen geplaatst worden. Lees verder ... |
Stichting Hornbachhelpt Vrijwilligers van Stichting Hornbachhelpt zetten zich, al vanaf 2017, in voor mensen in de samenleving die wel wat hulp kunnen gebruiken. Ze ondersteunen lokale en nationale initiatieven waarbij medew... Lees verder ... |
Klanten kiezen lokaal Klanten willen de lokale economie graag ondersteunen en bijdragen aan duurzaamheid. Dat blijkt uit onderzoeksrapport ‘De kracht van lokaal’ in opdracht van retail-organisatie EK Retail. Ek Retail ... Lees verder ... |
Opening Decorette Vught In 1994 namen Raymond en Saskia Schuijt de woonwinkel van hun (schoon)ouders over en in 2006 startte het stel met de Decorette-formule. Dit jaar hebben ze de volgende stap gezet en zijn ze verhuisd na... Lees verder ... |
Verduurzamen met Praxis Plus app Uit onderzoek van de Rijksoverheid is gebleken dat veel mensen niet weten wat ze verder nog kunnen doen om hun huis te verduurzamen. Praxis voegt daarom de Duurzaamheidscheck toe aan de Praxis Plus ap... Lees verder ... |