Retailer lokt klant door bricks én clicks
Combinatie winkel en website
Hoe de retailer in badkamers en -producten zijn klanten weet binnen te halen, wordt bepaald door een nauwe samenwerking tussen showroom en website. Kopen doen de consumenten meestal in de winkel, maar het bepalen van de keuze vindt grotendeels op het internet plaats. Maar ook op het internet is de retailer -al dan niet met de organisatie waarbij hij is aangesloten- uitermate belangrijk.
Het bad keert terug in de badkamer
Het jaar 2020 is een jaar waarin veel Nederlanders meer tijd thui...
Sanidump opent op 40e locatie
Sanidump heeft recent een nieuwe vestiging geopend aan de Voltast...
Opening showroom FACQ te Merelbeke (B)
In november opent de grootste showroom van FACQ in België haar de...
IGM breidt uit in Tiel
IGM Holding gaat fors uitbreiden. “Wij groeien door”, zo laat de ...
Spoelbak krijgt hogere attentiewaarde
Reginox levert inmiddels 400 verschillende typen producten; met n...
Sanidrõme Badkamer Inspiratieweken
Van zaterdag 19 september tot en met 31 oktober organiseert Sanid...
Installatie Vakbeurs Hardenberg pas in 2021
De komende editie van Installatie Vakbeurs Hardenberg wordt verpl...
Speciaalzaak grootst, aandeel bouwmarkt dalend
Eenmaal per jaar onderzoekt Qudata Markt- & Trendanalyses de cons...
“We tonen hier badkamers voor het topsegment”
“Enkele jaren geleden kwam Intercodam in contact met Marc Smithui...
| 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Welke gevolgen heeft de komst van Amazon?