Consument kiest voor deskundigheid speciaalzaak
Aandelen veranderen weinig
De markt van badkamers en badkamerproducten is bijzonder versnipperd in ons land. Er zijn niet alleen vele aanbieders met relatief kleine marktaandelen, maar de consument koopt zijn producten ook nog eens bij verschillende retailers. In dit artikel aandacht voor verschillen tussen de Ďbricksí.
Ambachtelijke badkamermeubelen uit AziŽ
Hamer / Teak & Living laat badkamermeubelen in combinatie met nat...
Grohe zet zich in voor waterhygiŽne Nigeria
Nigeria ontvangt steun voor betere waterhygiŽne en sanitaire voor...
ďTrots op nieuwe mijlpaal in duurzaamheidĒ
Als het gaat over duurzaamheid, dan is GROHE Co-CEO Thomas Fuhr h...
Paul Roescher bestaat 50 jaar
In 1971 begon Paul Roescher in een verbouwde kippenschuur in het ...
Wilo neemt Abionik Groep over
De Wilo Groep heeft de Berlijnse Abionik Groep overgenomen van de...
Lancering GROHE X platform succesvol
Het overtrof alle verwachtingen bij Grohe: de lancering van het n...
Badkamers Judith Willemsen bij Baden+
In Terneuzen heeft Judith Willemsen een compleet vernieuwde badka...
Nieuwe Mijn BAD in Stijl winkels
Mijn BAD in Stijl, een formule van inkoop- en marketingorganisati...
Onderzoek naar grootste douche-ergernissen
Dit wordt op de voet gevolgd door een lastig in te stellen temper...
| 1 | 2 | 3 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Welke gevolgen heeft de komst van Amazon?