Bouwmarkt stabiliseert positie in sanitair
Specialist versus doe-het-zelf
De bouwmarkt stabiliseert zin positie binnen het marktsegement sanitair. Bijna de helft van de consumenten die op zoek zijn naar een nieuwe badkamer of -producten doen hun aankoop bij een bouwmarkt. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en- Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
Comfortabel leven = Voldoende daglicht
In Nederland brengen we 90 procent van onze tijd binnen door. Won...
Ventileren voor prettig binnenklimaat
In veel woningen is sprake van een slecht binnenklimaat. Uit onde...
Omzetgroei verschilt per regio
Alle segmenten In 2017 realiseerden woonwinkels voor het vierde j...
'Venlo wordt anders'
De vergunning voor Den Hoorn is inmiddels afgegeven, Amersfoort (...
Nieuwe opzet R+T scoort
“We zagen lachende gezichten op elke dag van de beurs. Zowel bij ...
'Vrijdag is voor bestaande klanten'
We praten met recht over een zonweringfamilie. Senft bestaat al v...
'In 2020 dé formule in zonwering'
ZVM sprak met Vincent Zacht, marketingmanager bij Ambiance en Dan...
Weinig online verkoop interieurdecoratie
Op dit moment is slechts een fractie (2 procent) van deze onderne...
Nieuwe eigenaar, zelfde identiteit en kwaliteit
“De wens om iets voor mezelf te willen, was er al langer. Om Ambi...
| 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken