Hoe retailers hun strategie aanpasten
Positionering keukenretailers, deel 3
In deze laatste aflevering over de positionering van keukenretailers: aandacht voor prijzen en marktaandelen. We zagen reeds hoe verschillende keukenretailers zich richten op verschillende markten, althans hoe hun marketingbeleid leidt tot verschillende doelgroepen. Ook in prijsstelling blijken speciaalzaken te verschillen, vooral in hun beleid. Dat heeft weer effect op de verdeling van de omzet in de keukenmarkt.
'Soms komen dingen op je pad'
ďVier bedrijven in drie jaar tijd was niet mijn intentie, maar he...
'Duurzaamheid en mvo betere manier van ondernemen'
Niet alleen een commerciŽle kans, maar ook noodzaak voor een bedr...
Duurzaamheid in de zonweringbranche
Lex Janssen, bijna twee jaar werkzaam als adviseur in de uitgebre...
Jeroen de Roos nieuwe man Romazo
Hij heeft er zin in. De hele zomer al rijdt hij duizenden kilomet...
Verboden voor geitenwollensokken
Wie denkt dat Rob Bos zijn ecologische zaak ooit begon vanuit zui...
Derde Bauhaus open in Venlo
Na Groningen en Hengelo O. heeft Venlo de derde vestiging van het...
'Voor consumenten wordt beschikbaarheid goede vakmensen steeds lastiger'
Wij spraken erover met Joost van der Pol, directeur en oprichter ...
Juichstemming is iets getemperd
Branchebarometer De branchebarometer - hoe beoordeelt u de situat...
Retail moet mee met nieuwe betaalsystemen
ďBetalen en vooral mobiel betalen is een hot topic gewordenĒ, zeg...
| 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken