Verkoopkanalen sanitair kennen zeer grote verschillen
Analyse van marktsegmenten (1)
Ieder jaar doet Qudata Markt- & Trendanalyses consumentenonderzoek naar de verkoop van badkamers en badkamerproducten. Ruim 1.000 consumenten die deze producten recent hebben gekocht of binnenkort gaan kopen doen mee aan dit onderzoek. Door vragen aan elkaar te koppelen kan een uitermate interessante analyse worden gemaakt van de hele markt.
Hoe retailers hun strategie aanpasten
Uit consumentenonderzoeken van Qudata Markt- & Trendanalyses over...
Verboden voor geitenwollensokken
Wie denkt dat Rob Bos zijn ecologische zaak ooit begon vanuit zui...
Derde Bauhaus open in Venlo
Na Groningen en Hengelo O. heeft Venlo de derde vestiging van het...
Juichstemming is iets getemperd
Branchebarometer De branchebarometer - hoe beoordeelt u de situat...
Retail moet mee met nieuwe betaalsystemen
“Betalen en vooral mobiel betalen is een hot topic geworden”, zeg...
Badmeubel vervangt het voorraadhok
We bladeren door twee edities van 25 jaar geleden: de eerste twee...
Badkamerklant kiest dhz om prijs
In het vorige artikel over dit badkameronderzoek blijkt dat de do...
In razend tempo naar Hubo nieuwe stijl
Natuurlijk was de redactie van vakblad KWM. nieuwsgierig. En dus ...
Gezondheidsrisico's binnenleven zwaar onderschat
Veel Nederlanders onderschatten de impact van het binnenleven op ...
| 1 | 2 | 3 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken