Speciaalzaak heeft grootste marktaandeel
Consumentenonderzoek badkamermarkt
Uit het meest recente consumentenonderzoek Qudata Markt- & Trendanalyses naar de markt van badkamers en badkamerproducten (mei 2019) blijkt, dat de rol van de speciaalzaak nog steeds sterk is. De verkoop via winkels neemt weliswaar gedurende de jaren iets in belang af, maar is nog steeds verreweg het belangrijkst.
“Ons werk is nog leuker dan 30 jaar geleden”
Via het decoreren van tegels ging het binnen het bedrijf van Joop...
Hornbach weer titel Beste Bouwmarkt
De retail-jaarprijzen, die dit jaar voor de zeventiende keer werd...
Stormloop op het accessoires-schap
De badkameraccessoires werden in het verleden vooral ontworpen, o...
“De Luxaflex shops hebben ons echt een boost gegeven”
Twee jaar geleden werd de showroom van Wonnink volledig op z’n ko...
City Gardening is dé outdoor-trend
“We zien onszelf als hét trendsplatform, dé plek waar je alle hig...
“Alles draait meer en meer om communicatie”
Nicky was op wereldreis toen de redactie van Zonvak Magazine ruim...
THR DHZ en Tuinbeurs
Voor bestaande en mogelijk nieuwe klanten van THR biedt de beurs ...
Schüller in House4Kitchen
Schüller toont in het House4Kitchen in Löhne -van 14 tot en met 2...
Leicht op Architekturwerkstatt
Niet ver van area30 -en ook van 14 tot en met 19 september- prese...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Merkt u wel eens dat uw klanten rechtstreeks in China kopen?