Retailer lokt klant door bricks én clicks
Combinatie winkel en website
Hoe de retailer in badkamers en -producten zijn klanten weet binnen te halen, wordt bepaald door een nauwe samenwerking tussen showroom en website. Kopen doen de consumenten meestal in de winkel, maar het bepalen van de keuze vindt grotendeels op het internet plaats. Maar ook op het internet is de retailer -al dan niet met de organisatie waarbij hij is aangesloten- uitermate belangrijk.
De lokale winkel 3.0
Voor de corona-crisis waren winkels voor de klant net als water u...
Het bad keert terug in de badkamer
Het jaar 2020 is een jaar waarin veel Nederlanders meer tijd thui...
IFA Xtended Space blijft online toegankelijk
Vanwege de corona-pandemie hadden de organisatoren van de IFA 202...
Hoe Schlappi de komende 30 jaar zijn kwaliteit hoog houdt
“Alleen door te zorgen dat álles klopt, voldoet Schlappi aan de h...
Markant Markilux met een nieuw zijelement
Hiervoor kan het schermsysteem nu ook met het zijelement ‘format ...
Glazen terrasdaken van klassiek tot modern
De Terazza familie van de zon- en weerweringsexpert bestaat uit v...
Vier seizoenen terrasjesweer
Brustor staat garant voor duurzame materialen en technieken die t...
Epic Shelters, een casestudy
Bij de kookstudio in Eerde ligt een mooi groot terras, maar zonde...
“De vraag is ongekend groot”
“We meten, passen, buigen en maken tenslotte, in eigen huis, elke...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Welke gevolgen heeft de komst van Amazon?