Kwaliteit blijft scoren bij consument
Klant kiest specialist om kennis en advies
Consumenten die naar een badkamerspeciaalzaak gaan om een nieuwe badkamer of -accessoires te kopen, kiezen heel bewust voor een bepaalde formule. Kwaliteit, betrouwbaarheid en goed advies zijn daarbij de voornaamste indicatoren waarop klanten een winkel binnenkomen. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en -Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
Gezonde langste dagen
Een oncomfortabel hoge temperatuur in huis, een slechtere nachtru...
Global Paint samenwerking Chinese Taiho
Global Paint Products BV, al ruim 30 jaar producent en leverancie...
Hitachi wordt HiKoki
Hitachi Power Tools gaat vanaf 1 oktober 2018 verder onder de nie...
LoooX levert maatwerk aan haar retailers
Bovenstaande afbeelding is een mooi voorbeeld van een LoooX maatw...
Consument laat onderhoudsbedrijf merken kiezen
Onderhoudsbedrijven in Nederland worden ook in 2018 gezien als vo...
Multimate Holten omgebouwd naar Hubo
De ene na de andere nieuwe Hubo opent zijn deuren. De winkel in H...
Kinderboek in ruil voor E-afval
Wecycle verspreidt de kinderboeken via de deelnemende bouwmarkten...
Velux recyclet dakramen
Het is voor het eerst in Nederland dat dakramen gescheiden worden...
Om KlusWijs kun je niet heen
In ĎThe Age of the Customerí zoals dat zo mooi heet, draait het n...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken
Vertaal via Google