Kwaliteit blijft scoren bij consument
Klant kiest specialist om kennis en advies
Consumenten die naar een badkamerspeciaalzaak gaan om een nieuwe badkamer of -accessoires te kopen, kiezen heel bewust voor een bepaalde formule. Kwaliteit, betrouwbaarheid en goed advies zijn daarbij de voornaamste indicatoren waarop klanten een winkel binnenkomen. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en -Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
LoooX levert maatwerk aan haar retailers
Bovenstaande afbeelding is een mooi voorbeeld van een LoooX maatw...
Consument laat onderhoudsbedrijf merken kiezen
Onderhoudsbedrijven in Nederland worden ook in 2018 gezien als vo...
Multimate Holten omgebouwd naar Hubo
De ene na de andere nieuwe Hubo opent zijn deuren. De winkel in H...
Kinderboek in ruil voor E-afval
Wecycle verspreidt de kinderboeken via de deelnemende bouwmarkten...
Velux recyclet dakramen
Het is voor het eerst in Nederland dat dakramen gescheiden worden...
Om KlusWijs kun je niet heen
In ĎThe Age of the Customerí zoals dat zo mooi heet, draait het n...
Coulisse erkend VMRG zonweringbedrijf
Op de foto neemt Jan-Henk Dekker van Coulisse het certificaat voo...
Innovatieve concepten van HSK
In badkamers is nog altijd behoefte aan renovatie, want veel badk...
Leenders bij Baden+
Baden+ verwelkomt Leenders Badkamers en Tegels als nieuwe franchi...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken
Vertaal via Google