Speciaalzaak steeds belangrijker voor consument
In een vorige artikel (STS• december 2018) werd vastgesteld, dat ...
Baden+ lanceert nieuw online platform
Dat betekent volgens Saskia niet alleen dat Baden+ een behoorlijk...
“Badkamers verkopen blijft een feestje”
Leon Fleming is sinds vorig jaar de vierde generatie binnen het f...
Coolblue opent extra winkels
Coolblue gaat dit jaar nog vijf fysieke winkels binnen de Benelux...
ISH kiest voor “moedig kleurgebruik”
Veel aandacht zal in Frankfurt, geheel volgens de trends, gaan na...
Diepeveen in Giessen bij Baden+
Het bedrijf is opgericht in 1995 en was in het verleden gevestigd...
Inloopdouche blijft populair
Wanneer we kijken naar de belangrijkste trends die de ondervraagd...
Darten en netwerken bij Bauhaus
Afgelopen maand werd er in de vestiging Twente voor deze doelgroe...
Hoe werkt 'smart' in de badkamer?
“Dit ‘smart’ concept maakt gebruik van voice control en app contr...
Den Braven Benelux wordt Bostik Benelux
Sinds de overname van Den Braven in 2016 hebben beide organisatie...
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
Waarmee bent u het meest actief op social media voor uw bedrijf?