We moeten weer iets durven te verkopen
Anita van den Heuvel, Duravit
De badkamermarkt is sterk aan het veranderen. We spreken hierover met Anita van den Heuvel-Hollemans, die ruime branche-ervaring heeft, van Laufen/Roca, Damixa tot Bette en nu als country manager bij Duravit. De consument oriënteert zich op internet, maar is ook bereid geld te besteden. De retailer onderschat soms de bestedingsbereidheid van de consument.
Flex-BV en aansprakelijkheid
Sinds 2013 geldt de Wet vereenvoudiging en flexibilisering BV-rec...
BSH fietst voor Stichting Pim
Op 13 juli overhandigden Ronald Wassenaar en Jochem Ybema van BSH...
Maxeda integreert Formido met Praxis
Aansluiting bij Praxis zal operationele synergiën en vereenvoudig...
Badkamerketen X2O breidt uit in ons land
Deze is gevestigd aan de woonboulevard Cornelisland in Barendrech...
Detremmerie op de Woonbeurs
Van 3 tot en met 8 oktober wordt de VT Wonen & Designbeurs (voorh...
Meer omzet en winst voor Rivièra Maison
Winkelformule Rivièra Maison heeft in 2016 meer omzet en ook meer...
Aralco in 2018 onder naam Renson op markt
Beide ventilatiespecialisten bundelen de krachten om met één merk...
Mega Tegels & Badkamers breidt uit
Franchiseformule Mega Tegels & Badkamers verwacht in de komende t...
Cersaie 'designs your home'
Een van de thema’s van beurs, waaraan al enkele jaren een speciaa...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende
Uw mening
Binnen vijf jaar bepalen internationale retailers hier het winkelaanbod
Vertaal via Google