“Het belangrijkste is dat je een duidelijk gezicht laat zien”
Alle reden voor een feestje
Het vieren van de vijftigste verjaardag werd even uitgesteld, zodat ook de nog om te bouwen Multimates onderdeel van het feestje konden zijn. Toen kwam corona. En nu bestaat doe-het-zelf-formule Hubo ineens alweer bijna 55 jaar. Ook geen gek moment voor een jubileumviering. Dat is volgend jaar dan ook de bedoeling. Maar onverwacht viel er deze maand al een dubbel voorschotje te nemen op de feestvreugde.
Consument wil badkamerproduct zelf bekijken en beoordelen
De consumentenonderzoeken van Qudata meten de zogeheten customer ...
Klant Keukenconcurrent vaker traditioneel gezin
Grafiek 1: In elk onderzoek wordt de consument gevraagd waarom zi...
Borstelen zonder druppels
Tiger lanceert Swoop, de nieuwe generatie toiletborstel. “De oplo...
Detremmerie op Architect@work Parijs
Koen Ducatteeuw, CEO Detremmerie: “Detremmerie is in maart dit ja...
Vernieuwd showroomconcept Jos Haag in Andelst
Een nieuwe look voor de mooie collecties van Jos Haag tegels. De ...
En daar is nummer 16: Hornbach in Apeldoorn
De formule blijft groeien. In Gelderland is het de tweede vestigi...
De toekomst van de retail
De omzet van internetverkopen binnen de detailhandel steeg in het...
Corona reden voor upgrading badkamer
Onlangs heeft Qudata weer onderzoek gedaan naar de customer journ...
“Wij onderscheiden ons met totaalplaatje en persoonlijk contact”
Sinds 1993 werkt Adrie Hoefnagel in het bedrijf dat eind jaren ze...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken