“Het bad is de laatste jaren echt bezig met een revival”
Roel Kennis, Riho:
Hoe kun je als badkamerfabrikant iets toevoegen waardoor een badkamer een eigen gezicht krijgt, en tegelijkertijd ook meer beleving oplevert voor de consument? De Nederlandse baden- en badmeubelfabrikant Riho doet het onder meer door oog te hebben voor design en daarnaast altijd scherp te kijken welke functionaliteiten er nodig zijn om een extra belevingsmoment in de eigen badkamer te creëren.
“Er is altijd ruimte om te customizen bij Mijn Bad in Stijl”
Een jong bedrijf, maar aan ontwikkelingen geen gebrek in het afge...
Kengetallen laten wisselende stemmingen zien
Groei non food De omzet van de winkels in non-food groeide in maa...
Design sanitair van Italiaanse bodem
Luca Sanitair heeft recent een nieuw desig bad opgenomen in zijn ...
Wellness-ervaring in eigen douche
“Bij deze bijzonder vormgegeven douches kunnen veeleisende design...
Welzijn in de badkamer
Zoals ze bij Dekker Zevenhuizen zeggen: “De badkamer staat eindel...
Soepele spieren en een gezonde teint in de badkamer
De warmte van het infrarode licht dringt diep door in de huid en ...
Ontspanning
Eén van de dingen die als gevolg van de coronamaatregelen lange t...
Vraag naar zonwering en terrasoplossingen explodeert
In Nederland is de situatie niet veel anders. Dat steeds meer con...
Omnichannel is het nieuwe normaal
Ook na de pandemie zullen Europese shoppers uit alle leeftijdsgro...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken