Zoeken op internet en kopen bij de speciaalzaak
Customer journey bij keukenapparatuur
Hoe de retailer in keukenapparatuur zijn klanten weet binnen te halen, wordt bepaald door een nauwe samenwerking tussen winkel en website. Kopen doen de consumenten meestal in de winkel, maar het bepalen van de keuze vindt grotendeels op het internet plaats. Maar ook op het internet is de retailer -al dan niet met de organisatie waarbij hij is aangesloten- uitermate belangrijk.
Consument kiest nieuwe kooktechnieken
Nieuwe kooktechnieken Inductie, vacumeren, stoomkoken, nieuwe koe...
De Duitse showrooms zijn weer up-to-date
Ook in tijden van crises en pandemieën blijven vakbeurzen belangr...
A-merken moeten strijden voor marktaandeel
We behandelen in deze editie vier segmenten: fornuizen, kookplate...
Miele en Haier op Press Conference IFA
Zoals reeds bekend werd gemaakt, besloot de Messe Berlin vanwege ...
Trends voor het nieuwe outdoor seizoen
“Als je kijkt naar de landen van herkomst van de bezoekers van vo...
Digitale ‘hub’ van Miele in Amsterdam
Het Miele concern heeft als internationale locatie voor haar ‘dig...
Vertaal via Google