“Het begrijpen van de klant is de basis voor elk innovatief product”
Karl von Bodelschwingh, directeur berbel:
De keuken is niet langer een afgesloten ruimte in het huis, het is hét middelpunt geworden, waar alles en iedereen samenkomt. Dit heeft impact op de wensen, de functionaliteiten en het gebruik van producten in de keuken. Karl von Bodelschwingh, directeur berbel en Stefan Ambrozus, ontwerper van Studio Ambrozus en designer voor afzuigspecialist berbel, leggen uit welke aspecten komen kijken bij het ontwikkelen van een award winnend product en dat innovaties, die op stapel staan, maar liefst vijf jaar vooruit reiken.
Opbergsysteem FlexCooling van Neff
Vullen of verpakken, stapelen of ophangen; met FlexCooling presen...
Arçelik wordt eigenaar van Asogem
Asogem Nederland NV -opgericht in 1958- en haar dochterbedrijf As...
Siemens iQ700 inbouw koelkast
De nieuwe iQ700-inbouwkoelkast is ‘een echte gentleman’ in de keu...
AutoDoor-functie van Liebherr
Met AutoDoor kunnen Liebherr apparaten volledig automatisch worde...
Nieuwe kleuren Falcon fornuizen
Falcon heeft drie nieuwe kleuren toegevoegd aan de fornuizen-coll...
Wijnklimaatkasten van AEG
De wijnkwaliteit wordt beschermd dankzij vijf belangrijke basispr...
Falmec presenteert Elements-collectie
Bij de Falmec presentatie op area30 tijdens de recente Küchenmeil...
Compair Prime flow van Naber
Naber toonde op area30 tijdens de Küchenmeile haar nieuwe luchtka...
Berbel Downline Infinity: vrijheid voor de kok
Welke aspecten komen kijken bij het ontwikkelen van een award win...
| 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende
Vertaal via Google