Weet de consument wel wat hij wil?
Verstandig en behoudend
Tweemaal per jaar onderzoekt Qudata de markt van keukenapparatuur. Naast vragen als naamsbekendheid, bestedingen, beslissers en dergelijk wordt ook gevraagd waarnaar de consument op zoek is en waarvoor hij/zij uiteindelijk heeft gekozen. Niet alleen naar ‘harde’ feiten als product en merk, maar ook ‘zachte’ als prijs, kwaliteit, functionaliteit en duurzaamheid.
City Gardening rode draad op Europese vakbeurs
“We zien onszelf als hét trendsplatform, dé plek waar je alle hig...
Miele opende Experience Center Amsterdam
Miele heeft op maandag 3 juni jl. een Experience Center geopend i...
Haier wil in Europa nummer 1 worden
Het Chinese apparatuurconcern Haier wil nummer 1 worden in Europa...
Combineer ‘the best of both worlds’
Wat staat centraal in 2019: nieuw design of nieuwe technieken? “H...
Kärcher reinigt stukje werelderfgoed in Vietnam
Door het tropische klimaat, met veel regen en een hoge vochtighei...
Miele introduceert haar Generatie 7000
“Apparatuur -ook het design ervan- wordt steeds belangrijker in d...
Samsung grote stijger in segment Koken
In dit artikel geven we een overzicht van de ontwikkeling van de ...
Hoe werkt 'smart kitchen' in de praktijk
Karin Bos ging op het thema ‘smart kitchen’ in, tijdens de eindej...
Nederland toont noviteiten in Keulen
Dekker toonde het xxinixx-concept, een prototype van ‘onzichtbare...
Vertaal via Google