Miele kiest nieuw commercieel beleid
Joni Strik en Pim de Graauw
'Om nog beter te kunnen inspelen op het aankoopgedrag van de consument heeft Miele Nederland per 1 maart het commerciële beleid ten aanzien van haar inbouwapparatuur aangepast.' Dit bestaat uit vier pijlers: herpositionering van het assortiment, aanpassing van de consumentenadviesprijzen, een nieuw conditiestelsel en een zekerheidsplan voor consumenten.
Woonbranche tevreden over 1e kwartaal
Wanneer we kijken naar enkele segementen binnen de woonbranche, d...
Opening Superkeukens in Zutphen
Begin juni werd aan het Polplein te Zutphen de nieuwe vestiging v...
Bijzondere actie Topline
Tijdens de presentaties bij jaarvergadering van Der Kreis op Urk ...
Asko vierde merk bij ATAG Benelux
ATAG Benelux voegt een nieuw merk te aan haar portefeuille. Sinds...
Oranier is terug in Nederland
De Oranier Group omvat twee gebieden: de keukentechniek met de me...
Actief luisteren komt vóór adviseren
Met een warme glimlach leg ik m’n telefoon neer. Ik bedenk me hoe...
Jaarvergadering Der Kreis
Het thema dit jaar was ‘Balans’. “Met het thema willen wij een ev...
Reddy Klazienaveen
Op vrijdag 26 mei opent de nieuwe vestiging van Reddy Keukens in ...
Nieuw laboratorium voor PlasmaMade
PlasmaMade heeft in haar pand te Staphorst een eigen laboratorium...
| 1 | 2 | 3 | Volgende
Vertaal via Google