Weet de consument wel wat hij wil?
Verstandig en behoudend
Tweemaal per jaar onderzoekt Qudata de markt van keukenapparatuur. Naast vragen als naamsbekendheid, bestedingen, beslissers en dergelijk wordt ook gevraagd waarnaar de consument op zoek is en waarvoor hij/zij uiteindelijk heeft gekozen. Niet alleen naar ‘harde’ feiten als product en merk, maar ook ‘zachte’ als prijs, kwaliteit, functionaliteit en duurzaamheid.
Fioranese tegels bij Spadon
Spadon Agenturen heeft het Italiaanse merk Fioranese toegevoegd a...
Sani4all ook in Barendrecht
Sani4all blijft groeien: deze badkamerformule opende in februari ...
Haier wil in Europa nummer 1 worden
Het Chinese apparatuurconcern Haier wil nummer 1 worden in Europa...
Nobia tevreden over Bribus
De Nobia Group kan dus tevreden zijn over de overname van Bibus: ...
“Blijf vooral kijken naar je sterke punten”
We ontmoeten elkaar op de bouwplaats in het Gelderse Duiven, waar...
Combineer ‘the best of both worlds’
Wat staat centraal in 2019: nieuw design of nieuwe technieken? “H...
Bouw distributiecentrum Tegelgroep Nederland
Voor Tegelgroep Nederland wordt op industrieterrein Pannenhuis II...
Kärcher reinigt stukje werelderfgoed in Vietnam
Door het tropische klimaat, met veel regen en een hoge vochtighei...
Nieuw distributiecentrum Rensa in Doetinchem
“De komende jaren gaan miljoenen huishoudens van het gas af. Die ...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | Volgende
Vertaal via Google