KIM• het meest en best gelezen keukenvakblad in 2012

Elke twee a drie jaar laat vakblad KIM een marktonderzoek uitvoeren onder keukendetaillisten naar de ontwikkelingen in de keukenmarkt. Doelstelling van deze onderzoeken is om de verschuivingen in de markt te signaleren en vervolgens hierover de branche te informeren. Het onderzoek is uitgevoerd door Qudata Markt- & Trendanalyses dat is gespecialiseerd in onderzoeken in de woonbranches. Onderdeel van dit onderzoek zijn vragen over het lezen en waarderen van business-to-business media.

Meest gelezen

KIM (Keuken & -Interieur Magazine) wordt door 93 procent van de respondenten gelezen, gevolgd door Keuken en Bad Techniek (KBT) met 75 procent. Kort daarop volgt Keuken & Design met 73 procent. 56 procent leest het lijfblad van CBW-MITEX en bijna eenderde van de respondenten leest (ook) Sanitair & Tegel Specialist.


Best gelezen

Naast dat vakblad KIM in de markt het meest wordt gelezen, is ook de leesintensiteit het hoogst. 86 procent van de respondenten die vakblad KIM leest, leest de uitgave grotendeels of helemaal. De lezers van KBT lezen het in 65 procent van de gevallen grotendeels tot helemaal. Keuken & Design wordt grotendeels gelezen door 55% van de lezers en CB Wonen door 43%.

Rapport

Bent u geïnteresseerd in meer informatie over het belang van onze b2b-media in de branche? Vraag dan een gratis rapport bij één van onze Account Managers.


KIM(Keuken & -Interieur Magazine)*
93%
KBT
75%
Keuken & Design
73%
CBW Wonen56%
STS(Sanitair- & Tegel Specialist)*
28%
* Media van Qumedia.
Bron: Qudata 2012

 

Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken