Schüller.C in House4Kitchen
 
Bij Schüller staat in het ‘House4Kitchen’ te Löhne dit jaar de consumer-collectie schüller.C centraal, samengevat in nieuwe collectienamen C1 en X1 alsmede C2 en X2. “Naast nieuw geïnterpreteerd ‘Greeploos’ is ‘Country Style’ één van de publiekstrekkers. Bijzondere frontkeuzes aangevuld met typische landhuisstijl-elementen liggen hieraan ten grondslag. Onze presentatie is anders, uitgebreider en attractiever. Het wordt als complete lijn gepresenteerd. Daarnaast wordt het 2015 collectiejaar voor ons premium merk next125 nog aantrekkelijker”, aldus Sjoerd Koehorst van KeukenMedium.
Christoph Wieland van Schüller: “Ons doel is het om met het totale aanbod van next125 en schüller.C zo’n 85 procent van de consumentenvraag te kunnen bedienen. En dat willen we op zo'n manier doen, dat de keukenverkoper met onze producten echt iets te vertellen heeft aan de consument; meer dan alleen maar fronten. Een overtuigend verhaal over materialen, over raster, lijnenspel, ergonomie, design, functie en kwaliteit. Een uitleg over wat keukens van elkaar onderscheiden als verkoopargumenten voor de verkoopadviseur. De keuken is een wereld waarbinnen de consument zich jarenlang op zijn gemak wil voelen. Wanneer je dat doel bereikt, dan is niet alleen de verkoper een ambassadeur voor onze producten, maar wordt de tevreden consument ook een ambassadeur voor de keukenzaak waar hij de keuken kocht…”
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken